De Algemene Ledenvergadering (ALV) van de VO-raad vindt dit najaar digitaal plaats op donderdag 26 november 2020 van 9.30 tot 11.00 uur.

Datum en tijd ALV

Donderdag 26 november 2020, van 9.30 tot 11.00 uur online.
U ontvangt tijdig (maar kort tevoren) een link naar de digitale omgeving van onze technische partner Yellenge.

Programma

De agenda met bijbehorende stukken ontvangt u uiterlijk 13 november 2020 via een mailbericht van de VO-raad.

Deelname

Voor deze bijeenkomst moet u zich vooraf aanmelden via dit inschrijfformulier. U kunt zich tot uiterlijk vrijdag 20 november 2020 aanmelden. Zonder aanmelding kunt u niet deelnemen. Er is geen mogelijkheid tot inschrijving op de dag zelf.

ATTENTIE: wanneer u een e-mailadres moet invullen, kunt u alleen uw persoonlijke mailadres gebruiken (niet bijvoorbeeld een algemeen secretariaatsadres).

Gemachtigd bestuurders

Alleen gemachtigd bestuurders kunnen deelnemen aan de Algemene Leden Vergadering.

De gemachtigd bestuurder brengt de stemmen uit namens het schoolbestuur. Bij afwezigheid van de gemachtigd bestuurder kan deze bij stemmingen worden vervangen door een collega-bestuurder. Ter voorbereiding op een gewogen stemming moeten vooraf in het systeem de stemmen bij de juiste persoon worden ondergebracht. Daarom verzoeken wij u de vervanging van de gemachtigd bestuurder voor 6 november 2020 aanstaande door te geven via een mailbericht aan jessicavanleeuwen@vo-raad.nl.

Bent u geen gemachtigd bestuurder of vervanger van een gemachtigd bestuurder, dan kunt u niet deelnemen aan de ALV.

ALV-app

Tijdens deze vergadering zullen wij voor interactieve onderdelen gebruikmaken van de ALV-app. U ontvangt tijdig (maar kort van tevoren) van onze technische partner Yellenge een mail met daarin uw persoonlijke inloggegevens voor deze app.

Direct aanmelden