De volgende vragen komen tijdens deze bijeenkomst aan bod: welke data gebruikt een leermiddelenbestelapplicatie en welke informatie kan eruit gehaald worden? Hoe kun je hiermee bijvoorbeeld regie voeren op (de kosten van) het leermiddelenportfolio? En: welke onderdelen van het leermiddelenproces zou een leermiddelenbestelapplicatie moeten faciliteren voor optimale ondersteuning?
Ondertussen lijkt er ook een markt te ontstaan voor dit soort applicaties. In de bijeenkomst wordt daarom ook ingegaan op welke partijen nu software bieden of ontwikkelen voor deze processen.
Praktische informatie
Datum: Donderdag 20 maart 2025
Tijd: 14.00 – 16.30 uur (13.30u inloop, vanaf 16.30u borrel)
Locatie: De Observant, Amersfoort (goed bereikbaar met OV en auto)
Op de website van Kennisnet lees je meer informatie over de bijeenkomst.
Voor wie
Deze netwerkbijeenkomst is voor iedereen die in het voortgezet onderwijs werkt en betrokken is bij het bestellen van leermiddelen en de keuze en implementatie van ondersteunende applicaties. Denk aan leermiddelencoördinatoren en -adviseurs, inkopers, financieel/administratief medewerkers, schoolleiders, informatiemanagers en ict’ers.
Het Netwerk Leermiddelen is alleen voor mensen werkzaam op scholen.
Aanmelden
Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst van het Netwerk Leermiddelen via onderstaand formulier.