SIVON organiseert samen met Iddink op 6 mei opnieuw een webinar voor scholen over de herstart van het leermiddelenproces na de cyberaanval op Iddink Learning Materials. Door deze cyberaanval zijn de systemen van Iddink Learning Materials niet bereikbaar en kunnen scholen hun leermiddelenlijsten niet inleveren.

Inmiddels kan Iddink webmuteren in plaats van het systeem voor de leermiddelenlijsten weer openstellen. Iddink geeft in dit webinar praktische informatie voor de herstart. Welke stappen moet je zetten om de leermiddelenlijst definitief te maken, welke ondersteuning krijg je hierbij en wat is de planning? Uiteraard is er gelegenheid om vragen te stellen.

Het webinar gaat niet in op de cyberaanval of de oorzaken van deze cyberaanval.

Datum en tijd

Maandag 6 mei 2024, van 16.00 tot 17.00 uur

Voor wie

Dit webinar is bedoeld voor scholen die een contract hebben met Iddink voor de levering van leermiddelen. En dan met name voor leermiddelencoördinatoren of verantwoordelijken voor het leermiddelencontract binnen de school of het bestuur.

Aanmelden

Direct aanmelden