Helpdesk

Als lid van de VO-raad kunt u met al uw vragen over onderwijs- en werkgeverszaken terecht bij de Helpdesk VO.

Leden van de VO-raad kunnen hun vraag stellen door een e-mail te sturen naar helpdesk@vo-raad.nl. Let op: stelt u een vraag namens een bestuur of school dan dient u uw bestuursnummer te vermelden. 

De VO-raad streeft ernaar uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden. Voor dringende aangelegenheden is de Helpdesk VO op werkdagen van 8:30 tot 12:30 uur telefonisch bereikbaar via (030) 232 4888.

Verwijzingen

Let op: Geldt voor u een van de onderstaande dingen? De VO-raad verwijst u dan graag door.

Heeft u een vraag over examens?

Voor vragen over examinering verwijst de VO-raad naar het Examenloket.

Heeft u een vraag over passend onderwijs?

Voor vragen over passend onderwijs kunt u terecht bij de Helpdesk van het Steunpunt Passend Onderwijs VO

Heeft u een vraag over governance?

Bij vragen over governance kunt u ook contact opnemen met het Governanceloket van de VO-raad via governanceloket@vo-raad.nl. Het Governanceloket wordt met name ingezet bij uitgebreide en/of complexe vraagstukken rond governance. 

Heeft u een vraag over Vensters VO?

Vensters VO heeft een eigen helpdesk, die u kunt bereiken via support@kennisnet.nl of 0800 321 22 33. Vragen over scholenopdekaart.nl mogen naar vensters@vo-raad.nl.

Bent u werknemer?

Heeft u een vraag als werknemer, dan verwijst de VO-raad u naar vakorganisaties zoals de AOb, CNV Onderwijs of FvOv.

Bent u ouder/verzorger?

Ouders/verzorgers met vragen over de school van hun kind kunnen terecht bij Ouders & Onderwijs.